Modern Combat

Modern Combat

Modern-Combat-4--Zero-Hour-Meltdown-Update

پیش نیاز : بستگی به دستگاه دارد .

بازی شماره یک سبک اکشن بار دیگر به اسمارت فون ها و تبلت های اندروید بازگشته است و این بار با تغییراتی شگرف و البته زیباتر از گذشته . Modern Combat نامی آشناست برای تمامی آنهایی که به بازی های اکشن علاقه مند بوده و البته آخرین نسخه آن با نام Zero Hour که توانسته است نظر همه را به خود جلب کند . اکنون چهارمین نسخه از این بازی که پیشتر ارایه شده بود با قرار گرفتن به روز رسانی هایی در هسته بازی و البته اضافه شدن نقشه هایی جدید ارایه گردیده است . داستان بازی از این قرار است که یک گروه تروریست قصد نابود سازی جهان را با بهره گیری از سلاح های اتمی خود داشته و شما به عنوان یکی از فرماندهان ضد تروریستی می بایست به جنگ با آنها رفته و نابودشان سازید .

گرافیک فوق العاده جذاب این بازی در کنار گیم پلی و داستان یکپارچه و قدرتمندش قطعا خواهد توانست ساعت ها شما را به خود سرگرم سازد . خود را برای حضور در جنگ هایی از بارسلونا گرفته تا قطب جنوب آماده سازید . این بازی نخستین بازی ساخت گیم لافت است که از موتور قدرتمند Havok برای هر چه شگفت انگیز تر کردن افکت های بصری استفاده می کند و بی شک گرافیکش حس انجام بازی توسط کنسول های قدرتمند را در دستگاه اندرویدی شما به وجود خواهد آورد .

نسخه پیش رو به صورت آفلاین و بدون نیاز به روت عرضه گردیده است که می توانید هم اکنون آن را از اندرویدها دانلود نمایید . توجه داشته باشید فایل OBB اصلی دیتا دچار تغییرات زیادی شده است که می بایست برای این نسخه دوباره آن را دانلود نمایید .

 

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :
۱ گیگاهرتز سی پی یو
۵۱۲ مگابایت رم
۱٫۹ گیگابایت فضای خالی حافظه

hajm حجم : ۱۹٫۹۱ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

download دانلود دیتا با حجم  ۱٫۱۵ گیگابایت

محل قرارگیری دیتا : sdcard/Android/obb


برچسب‌ها: برچسب:بازی انردروید,



|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : ایمان
تاریخ : پنج شنبه 13 تير 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: